Årlige møter og årsmøte

Postet av Åssiden Idrettsforening den 15. Feb 2023

Datoene for årlige møter og årsmøter er nå klar.

Årsmøte i klubben blir torsdag 30. mars på klubbhuset. Innkalling vil komme som egen sak på hjemmesiden senest 4 uker før i henhold til klubbens lover.

På årsmøtet i 2022 ble det behandlet en sak om oppstart av FFO, hvor hovedstyret skulle kalle inn til ekstraordinært årsmøte for å behandle saken. Dette har ikke vært mulig fordi saken er veldig omfattende, og det er fortsatt noen spørsmål som må svares ut før hovedstyret er komfortabel med å legge frem en sak til årsmøtet. Derfor er målet nå at saken kan behandles på årsmøtet 30. mars.

Det avholdes IKKE tradisjonelle årsmøter i gruppene, men alle grupper som er organisert med eget gruppestyre skal avholde «et årlig møte» før årsmøtet i idrettslaget.

Intensjonen med de årlige møtene er at gruppenes medlemmer skal gå gjennom hva som er status på det som har skjedd i 2022 og godkjenne årsberetningen som legges frem på årsmøtet. Gruppene skal også selv innstille forslag til budsjett og tillitsvalgte fra gruppene til årsmøte i idrettslaget.

Vi anbefaler alle som er engasjert rundt klubbens aktiviteter å delta på årlig møte.

Årlig møte håndball

Tirsdag 6. mars 18:00-20:00

Åssiden klubbhus

Årlig møte fotball

Onsdag 16. mars 18:00-20:00

Åssiden klubbhus

Årlig møte esport

Onsdag 16. mars 18:00-20:00

Åssiden klubbhus, møterom

Buskerudveien 52B, 3024 Drammen

Sakspapirer for møtene inkludert regnskap, budsjett og årsmeldinger blir lagt ut på www.aif.no senest en dag før avholdelse av møtet.